מסלול בגרות בינלאומית – MBHS International

 
 

המסלול הבינלאומי בתיכון בויאר- MBHS International- הינו מסגרת חינוכית רב לאומית לנוער יהודי מישראל והתפוצות מכיתות י'- י"ב, שמשלבת מצוינות אקדמית יחד עם מודעות גלובאלית, ומעודדת בחינה של מרכיבי הזהות השונים של משתתפיה והחיבור שלהם לעולם היהודי ולישראל.

התכנית הלימודית המעמיקה נועדה לפתח תלמידות ותלמידים בעלי חשיבה עצמאית ופתוחה, רגישות בין תרבותית ותחושת אחריות לנושאים מקומיים וגלובאליים.

למה IB?

תכנית IB -The International Baccalaureate® (IB) Diploma Programme (DP) היא תכנית יוקרתית לקבלת בגרות בינלאומית, המוכרת ומוערכת על ידי אוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים ברחבי העולם.

התכנית, אשר מיישמת תפיסות פדגוגיות חדשניות, מתנהלת בכיתות קטנות ומשלבת דרכי הוראה מגוונות על מנת לפתח סקרנות, ביקורתיות, יצירתיות ואכפתיות של התלמידות והתלמידים.

אלפי בוגרות ובוגרות של התוכנית ברחבי העולם מעידים על התפתחות אישית יוצאת דופן וחווית לימודי תיכון ייחודית שאפשרה להם ליצור לעצמם עתיד מבטיח.


למה את/ה?

התכנית מתאימה לתלמידות ותלמידים סקרנים, יוזמים ובעלי פתיחות מחשבתית, המעוניינים להעמיק ולפתח את יכולות החשיבה, התקשורת ועבודת הצוות שלהם בסביבה מגוונת ורב תרבותית.

תלמידות ותלמידים שמבינים שלמידה ברמה אקדמית באנגלית בתכנית בינלאומית יוקרתית מציעה להם פתח לעולם רחב של אפשרויות בעתיד. תלמידות ותלמידים שמעוניינים במסגרת חינוכית וחברתית אחרת לגמרי, שתצבע את חוויות התיכון שלהם בצבעים שלא דמיינו.

 

 

התכנית הבינלאומית לכיתה י' (Pre-Diploma-Program):

הלימודים לתעודת הבגרות הבינלאומית מתרכזים בכיתות י"א-י"ב, כאשר כיתה י' משמשת כשנת הכנה ובחירה למסלול. מטרת שנה זו היא לשפר את ההבנה וההבעה באנגלית ולבחון את ההתאמה למסלול ולאפשר מעבר למסלול הבגרות הרגיל בעברית בכיתה י"א. תלמידי כיתה י' ישתלבו באופן מלא בתוך השכבה וישתתפו בכל פעילויות בית הספר.

במסגרת כיתה י' התלמידים יתנסו בשיטות הלמידה והחשיבה של ה- IB.

הלימודים בעברית יכללו לשון ועברית, היסטוריה תנ"ך, ולימודי מגמה.

מתמטיקה, מדעים, אנגלית, פילוסופיה, לימודים גלובאליים ומבוא לכתיבה אקדמית יילמדו באנגלית.

בכיתות י"א וי"ב הלימודים מתנהלים באנגלית באופן מלא, והתעודה מחליפה את תעודת הבגרות הישראלית. בשנה זו יצטרפו למסלול גם תלמידים מחו"ל.

הלימודים בכיתות י"א- י"ב יתנהלו בכיתות קטנות (15-20) ובליווי אישי על מנת להבטיח הצלחה בבגרות הבינלאומית.

 

תנאי קבלה: שליטה טובה באנגלית (כתיבה, קריאה ודיבור), תלמידאות מצוינת, התנהגות מופתית, מוטיבציה גבוהה ללימודים והמלצת מחנך חיובית.

תהליך קבלה: תעודות והמלצה, חיבור קצר באנגלית, ראיון קבלה.

למידע נוסף: https://www.mbhs-international.org/
מוזמנות ומוזמנים לפנות אלינו:
דוא"ל: shachar.ya@kidum-edu.org.il054-660-9890 - טלפון או ווטסאפ

עקבו אחרינו בפייסבוק